درگیری 8 شرور باعث مجروح شدن 2 رهگذر / دستگیری اشرار – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جلیل اوقاف پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر اظهار داشت: با تیراندازی با اسلحه ساچمه ای در درگیری 8 شرور و مجروح شدن 2 شهروند در حال عبور از ناحیه کمر، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت. در دستور کار ماموران کلانتری 119 مهرآباد. قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیاتی پلیس مهرآباد در تحقیقات اولیه متوجه شدند این درگیری به دلیل اختلاف دو گروه جنایتکار بوده و مردم بلافاصله پس از تیراندازی با دو دستگاه خودروی پراید و پژو 206 بدون پلاک از محل متواری شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران کلانتری 119 با مشاهدات اطلاعاتی و بررسی های میدانی این افراد را شناسایی و این اطلاعات را در اختیار تمامی واحدهای گشت تهران قرار دادند.

تحقیقات ادامه داد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری 118 ستارخان یکی از متهمان را در غرب تهران شناسایی و در عملیاتی دستگیر کردند که هنگام دستگیری با سلاح سرد به ماموران حمله کردند. ور وی توسط ماموران متوقف و نفر دوم نیز طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری، در بازجویی های فنی به صراحت به ارتکاب درگیری و تیراندازی اعتراف کردند.

سرهنگ موقوف در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.