تاریخچه برندینگ چیست؟

عمر برندینگ شاید به چیزی حدود ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد میرسد. تعجب کردید؟ واقعاً برای همان دوره است. برگردید به همان جملهای که گفتیم برندینگ یعنی متمایز کردن. در آن دوران بازرگانان برای نشان دادن مالکیت یک محصول یا قطعه از این شیوه استفاده میکردند. اصلاً چرا راه دور برویم، در همان زمانها صاحبان دام بر روی پوست گاو و گوسفندهای خود علائمی را ایجاد میکردند تا حیواناتشان از سایر حیوانات متمایز شود و بدانند که آنها متعلق به چه شخصی است. ولی رشد برندینگ از قرن نوزدهم آغاز شد. افزایش کارخانه، افزایش جمعیت وافزایش تقاضا نیاز به تولیدات بیشتر را به وجود آورد. محصولات مشابهی تولید شد و حالا برای ایجاد تمایز، تولید کنندگان احتیاج پیدا کردند تا محصولات مشابهشان را متفاوت تبلیغ و ارائه کنند. تا جایی پیش رفت که برندینگ و برند سازی تبدیل به یک دانش تخصصی شد و امروز کارشناسان و متخصصان زیادی در این زمینه فعالیت دارند.

اثر لنگر چیست؟ – اثر لنگر(anchor effect) چیست؟ این اثر لنگر گونه دیگری از سوگیری های شناختی است. این اثر بر تمایل معمول ذهن… انواع پاداش فروش چیست؟ انواع مشوق های فروش(salesforce incentive compensation)، چیست؟ همانگونه که در درس اس اف آی(sfi)، توضیح داده شده، این عبارت مخفف… اس.اف.آی(SFI) چیست؟ – اس.اف.آی یا مشوقهای فروش چیست؟ اس اف آی(sfi)، مخفف عبارت عوامل تشویقی برای نیروهای فروشیا همان «مشوقهای فروش(Sales Force intensive)»… اثر پیشرفت اهدا شده چیست؟ اثر پیشرفت اهدا شده(endowed progress effect)، چیست؟ این اثر یکی از جذاب ترین «تکنیک های بازاریابی» است که بصورتی شگفت… اتریبیوشن مارکتینگ چیست؟ – مارکتینگ اتریبیوشن(marketing attribution)، چیست؟ این اصطلاح در واقع به اشتباه به «اتریبیوشن مارکتینگ» ترجمه شده. این روش این معنی را… اثر ایکیا چیست؟ – اثر ایکیا(IKEA effect)، چیست؟ اثر ایکیا یکی از کارکردهای جذاب در بازاریابی است که از علاقه کاربران و مصرف کنندگان… اثر هاثورن چیست؟ – اثر هاثورن(Hawthorne)، چیست؟ این اثر هاثورن یکی از واکنش رفتاری انسانی است که در آن افراد رفتار خود را در…

تیراژه یک مرکز خرید پهناور با سه طبقه تجاری، سه طبقه پارکینگ و یک طبقه مخصوص شهربازی در بزرگراه اشرفی اصفهانی است. در این مرکز خرید هم خرید میکنید و هم بازی، پس چه چیزی از این بهتر؟ در ضمن امکان صرف غذا در یکی از رستورانها و کافههای اینجا هم دارید. لوازم آرایش و بهداشتی، اسباببازی، انواع پوشاک، لوازم آشپزخانه، لوازم ورزشی، ساعت، عینک، کیف و کفش و حتی سیسمونی نوزاد از جمله مواردی هستند که امکان خریدشان از مرکز خرید تیراژه فراهم است. هایلند یک مرکز خرید تخصصی و جمع و جور برای خرید انواع عطر و ادکلن و لوازم آرایش است. این مرکز خرید دو طبقه است و در طبقه اول آن انواع خوراکی، شکلات و بیسکوئیتهای خوشمزه خارجی را بخرید و در طبقه دوم هرآنچه از لوازم آرایش و عطر و ادکلن مد نظر دارید را تهیه بفرمایید. در ضمن هایلند پارکینگ ندارد پس برای پارک خودرویتان از قبل برنامهریزی مناسب داشته باشید. در این مطلب با مهمترین مراکز خرید لوکس تهران آشنا شدید و اینکه چه چیز را از کجا تهیه کنید، بهتر است. در پایان از شما میخواهیم چنانچه مرکز خرید لوکس دیگری در تهران میشناسید به ما معرفی تا به این لیست در پایگاه خبری برندسازی اضافه کنیم.

این کفشها از مواد اولیه بادوام و ضد آب ساخته میشوند. کفشهای پیاده روی کاترپیلار برای پیاده روی در محیطهای شهری و بیرون از شهر طراحی شده اند. این کفشها از مواد اولیه سبک و راحت ساخته میشوند. کفشهای رانینگ کاترپیلار برای دویدن در مسافتهای کوتاه و طولانی طراحی شده اند. این کفشها از مواد اولیه سبک و انعطاف پذیر ساخته میشوند. شما میتوانید جهت خرید کفش رانینگ به سایت یا فروشگاه ما مراجعه کنید. کفشهای روزمره کاترپیلار برای استفاده روزمره در محیطهای شهری طراحی شده اند. این کفشها از مواد اولیه با دوام و راحت ساخته میشوند. انتخاب کفش کاترپیلار مناسب به عوامل مختلفی مانند نوع فعالیتی که قرار است با کفش انجام دهید، شرایط محیطی، بودجه و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. اگر به دنبال کفشی برای استفاده در محیط کار هستید، باید کفش ایمنی کاترپیلار را انتخاب کنید. این کفشها از پاهای شما در برابر خطرات محیط کار مانند افتادن اجسام سنگین، برخورد با اشیا تیز و برق گرفتگی محافظت میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید