انواع پیچ و رولپلاک نما ساختمان

همانطور که در بالا تر نیز اشاره کردیم، قیمت پیچ رولپلاک نما استفاده شده توسط پیمانکار پیچ رولپلاک ما از مرغوب ترین کیفیت برخوردار بوده طول عمر آن تا زمانی است که شما خود بخواهید نمای ساختمان تان را تغییر بدهید. بنابراین در انتخاب شرکت مجری پیچ رولپلاک نما دقت کافی را داشته باشد. پیچ و رولپلاک که با استفاده از طناب انجام می شود، به دلیل ویژگی های بسیار خاص این روش و مزایای فراوان آن بسیار سریع تر کار را به نتیجه ی مطلوب می رساند و به همین دلیل نیز قیمت پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما را کم تر می کند. این مدل به دلیل ظاهر پروانه گونی که دارند به رول پلاک پروانه شبیه هستند و کاربرد آنها باعث شده است تا نام رول پلاک سفال را بگیرند؛ به عبارتی دیگر رولپلاک سفال مخصوص دیوار سفالی میباشد. پیچ و رولپلاک نما و پیچ کردن سنگ نما یعنی اینکه سنگ ها و سرامیک نمای ساختمان را با پیچ های مخصوص (که وارداتی بوده و رنگ آنها نقره ایی و چهارسو است)به بتن پشت سنگ پیچ و رولپلاک کنیم تا در جای خود سفت و محکم شوند و هرگز امکان افتادن نداشته باشند. حادثه هیچگاه خبر نمی کند در صورت رخداد حوادث ناگوار برای عابرین پیاده طبق قانون مالک ساختمان مسئول آن خواهد بود پس برای اینکه به دردسر گرفتار نشوید بهتر است همین حالا با صرف هزینه ای اندک جلوی یک هزینه بسیار بزرگ و حتی جبران ناپذیر را بگیرید !

قیمت پیچ رولپلاک سنگ نما به صورت دانه ای و یا تعداد محاسبه می شود . از دیگر دلایل ریزش سنگ نمای ساختمان می توان به قرار گرفتن آن در مجاورت خیابان اشاره کرد. این اقدام به اجتناب از خطرات الکتریکی و نصب نادرست کمک خواهد کرد. ولی ترمز پلههایی که برجسته هستند مانند لاستیکی و یا پی وی سی و یا آلومینیومی، باید از نصب آنها در دو انتهای کف پله خودداری کرد، مثلا از هر طرف ۱۰ سانت را خالی بگذاریم تا هنگام نظافت و شستشوی پلهها، آب بتواند از آنها عبور کند. ترمزهای سیلیسی به دلیل اینکه رولی هستند و برجسته و حجیم نمیباشند، بنابراین شما میتوانید در سراسر کف پله آنها را نصب کنید. سنگ نما به دلیل چسبندگی و تماس بسیار ضعیف که با ساختمان دارد. چون در غیر این صورت ممکن است محکم سازی نقاط مختلف با مشکل مواجه شود.معمولاً رول پلاک ساخته شده به سبب مزیت های خاصی که به هنگام استفاده در مصارف های مختلف دارد، جایگزین فوق العاده بهتر و مطمئن تر میخ محسوب می شود.

رولپلاک سفال یا پروانه ای هم به صورت فلزی و هم به صورت پلاستیکی وجود دارد. راپل کاران باتجربه این گروه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و هم وطنان کرج و تهران هستند تا بتوانند با بهره گیری از مهارت و تجربه خود بهترین کارها را برای شما رقم بزنند. پیچ و رولپلاک:- این روش بسیار مطمئن است و امکان استفاده سریع از پلهها را فراهم میکند. چسب پلیاورتان:- در این روش نیاز به سوراخ کردن پلهها نیست. پیچ و مهره سنگ نما برای نماهای سه بعدی بهترین روش است. تجربه در کنار بهترین ابزار آلات برای کار در ارتفاع و راپل را گرد هم آوردیم تا بهترین خدمات از نوع راپل را برای شما به انجام برسانیم. انواع سنگ های تراورتن و آهکی را هم با این نوع رول پلاک مهار می کنند. بسته به ترافیک مسیر در محدوده های پرتردد به عنوان جدا کننده عمل کرده و محدوده رانندگی را مشخص می کنند.

رولپلاک پروانه بر روی بدنه دارای دو بال است که هنگام نصب و بسته شدن، دو تا بال یا پره رولپلاک در پشت نما گیر می کنند و بر جای خود فیکس می شوند. ترمز گیر پله و رمپ های ساختمانهای مسکونی، اداری و تجاری، محیطهای کارگاهی و صنعتی، استخرها و سالنهای ورزشی، حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و کلیه سطوحی که در اثر وجود آب لغزنده محسوب میشوند، از ترمز پله سیلیسی بهرهمند میشوند. بعد از وارد شدن در سوراخ و بسته شدن پیچ این دو پره در پشت نما گیر می کند. با وجود این که در بین عموم چنین جا افتاده است که ایمنی کار کردن با استفاده از داربست بالاتر از ایمنی انجام این کار با طناب می باشد، اما این باور عمومی کاملا اشتباه است و چنانچه پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان با طناب با در نظر گرفتن تمامی نکات ایمنی مربوط به آن انجام شود، از ایمنی بسیار بیش تری برخوردار خواهد بود، که البته تحقیقات انجام گرفته در این زمینه نیز همین امر را به اثبات رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید